Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, Sivasspor maçının ardından açıklamalarda bulundu. Hollandalı çalıştırıcının açıklamalarından öne çıkanlar şöyle:
“Çok mutluyum. İyi bir başlangıç yaptık. İlk yarıda fazla pozisyonumuz yoktu. Masuaku ve Gedson ile tehlikeli olduk ama defansif oynayan bir takıma karşı fırsat yaratmak zordur. Golden dolayı mutluydum. İkinci gol hemen gelmedi ama rakibe de fırsat vermedik. Gedson’un golü önemliydi ve 3 puanı aldık.”
“Öz güvenimiz var, maça da yansıtmaya çalışıyoruz. Her takıma karşı performans göstermeliyiz. Bugün özelinde ikinci golü geç bulduk. Oyuncularıma ‘İlk bölümü kayıpsız kapattık, iyi bir ilk bölüm geçirdik’ dedim. Milli takımlarına gidecek oyuncularımız var. Önümüzde Trabzonspor maçı var, iki haftamız var hazırlanmak için. İkinci bölüme de ilk bölüme başladığımız gibi enerjik başlamak istiyoruz.”
“Oyuncularımın milli takımlarına davet edilmelerinden ötürü çok mutlu oldum. Oyuncularımız, milli takım hocalarına kendini gösteriyor demektir bu. Önümüzde çok maç var, çok çalışacağız. Bir sonraki maçımız en önemli maçımız, yani Trabzonspor maçı.”
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
983 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
591 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
582 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
576 kez okundu
5
Fenerbahçe’de 28 yıllık tarihi geleneği Altay Bayındır devam ettirdi.
533 kez okundu