Osmaniye İl Emniyet Müdürlüğüne tahsis edilen 20 araç hizmete başladı.
Vali Erdinç Yılmaz, Polisevi bahçesinde düzenlenen törende, araçların emniyet teşkilatına güç katacağını söyledi.
Araçların alınmasında emeği geçen hayırseverlere teşekkür eden Yılmaz, “Osmaniye’mizin huzuru, güvenliği için emniyet teşkilatımız canla başla çalışıyor. Bu araçlarla daha güçlü, etkin ve aktif olacaklar.” dedi.
İl Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbuva’nın da katıldığı törenin ardından araçlar görev yerlerine gönderildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
983 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
591 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
582 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
576 kez okundu
5
Fenerbahçe’de 28 yıllık tarihi geleneği Altay Bayındır devam ettirdi.
533 kez okundu