Japonya’da bir öğretmeninin sınıfa giren arılara sprey böcek ilacı ile müdahale etmesi sonucu 15 ilkokul öğrenci hastanelik oldu.
SINIFTA ARI PANİĞİ YAŞANDI
Japonya’nın Kyoto eyaletinde bulunan Joyo şehrindeki Teroda Minami İlköğretim Okulu’nda arı paniği yaşandı. Bir öğretmeninin sınıfa giren arılara sprey böcek ilacı ile müdahale etmesinin ardından 15 öğrencide boğaz yanması ve göz yaşarması gibi belirtiler ortaya çıktı.
HASTANEYE KALDIRILDILAR
Okul yönetiminin çağrısı üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edilirken, öğrenciler çevredeki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Böcek ilacından etkilendiği belirlenen 15 öğrenci kısa süre sonra taburcu edilirken, olayla ilgili detaylı soruşturma başlatıldı.
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026SPOR
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026GÜNDEM
04 Haziran 2026
1
Aylan Gençoğlu Kimdir?
11934 kez okundu
3
Fahrettin Altun: Sayın Cumhurbaşkanımızı iyice okumalarını, anlamalarını tavsiye ediyorum
1025 kez okundu
4
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
898 kez okundu
5
Datahost İle Güvenilir Sunucu Hizmetleri
410 kez okundu